VALTUUSTOVAALIT

15.4.2021

Valtuustovaalit
Nyt on hetki, kun Tehylle valitaan uusi valtuusto. Se päättää työelämäsi asioista seuraavien neljän vuoden ajan. Äänestysaika on alkanut. Käytäthän äänesi.

Jonkun on asioista päätettävä. Tehyssä se tarkoittaa vaaleilla valittua valtuustoa. Se tekee päätöksiä muun muassa tehyläisten edunvalvonnasta, työehtosopimusten hyväksymisestä, työtaistelutoimista, jäsenmaksujen käytön ohjauksesta, puheenjohtajan valinnasta ja Tehyn toiminnan linjauksista.

Ehdolla valtuustoon on 493 rohkeaa tehyläistä. He ovat sinun asiallasi, tekemässä töitä palkkasi ja työolojesi puolesta. Äänestä heistä yhtä! Se on sinun oikeutesi. Tehyssä myös opiskelijajäsenet voivat äänestää – ja tulla myös valituiksi ehdokkaiden joukosta valtuustoon. Se on poikkeuksellista ammattijärjestöissä.

Äänestämällä osallistut arvontaan
Tehy arpoo kaikkien äänestäneiden kesken Toyota Yaris -leasing-auton kahden vuoden käyttöajalla ja kaksi Tunturi E290 -sähkömaastopyörää.

Myös ammattiosasto 811 arpoo kolme 50 euron lahjakorttia paikallisiin yrityksiin äänestäneiden kesken.

Tehyn pääviestit valtuustovaaleissa:

PALKKA?
ÄÄNI PAREMMALLE PALKALLE.
Keväällä 2021 tehyläiset valitsevat joukostaan ne, jotka päättävät työelämäsi asioista seuraavien neljän vuoden ajan. Sinä vaikutat, miten palkkaus paranee jatkossa. Äänestä.

TYÖOLOT?
ÄÄNI HYVILLE TYÖOLOILLE.
Keväällä 2021 tehyläiset valitsevat joukostaan ne, jotka päättävät työelämäsi asioista seuraavien neljän vuoden ajan. Sinä vaikutat, jotta poliittiset päättäjät ja työnantajat panostavat parempiin työoloihin. Äänestä.

JÄSENMAKSU?
ÄÄNI TEHYN TOIMINNALLE.
Keväällä 2021 tehyläiset valitsevat joukostaan ne, jotka päättävät työelämäsi asioista seuraavien neljän vuoden ajan. Sinä vaikutat liittosi palveluihin ja etuihin. Äänestä.

Äänestys on helppoa sähköisesti Tehyn vaalisivustolla tai Tehyn mobiilisovelluksessa. Äänestysaika on 29.3.–21.4.2021. Lisätietoa saat vaalisivuilta https://www.tehy.fi/fi/valtuustovaalit/aanestajille