AMMATTIOSASTON HALLITUSVAALIT!

3.9.2019

Ammattiosaston hallituksen toimikausi päättyy vuoden 2019 lopussa.

Ammattiosastomme käynnistää vaalit uuden hallituksen valitsemiseksi uudelle toimikaudelle 2020-2022. Hallitukseen kuuluu 8 varsinaista ja 8 varajäsentä. Puheenjohtaja valitaan syyskokouksessa 26.11.2019.

Asetu ehdolle hallitukseen ja lähde mukaan iloiseen toimintaan! Ehdokasasiakirja on tulostettavissa kotisivultamme, Facebook-sivultamme tai voit pyytää sellaisen keneltä hyvänsä hallituksen jäseneltä ja palauttaa samoin lähimmälle hallituksen jäsenelle tai jos palauttaminen on jostain syystä hankalaa, laita sähköpostia ao811@tehy.net, niin asiakirja voidaan vaikka hakea sinulta.

Vaalikelpoinen (eli oikeutettu asettumaan ehdokkaaksi) on ammattiosaston
jäsen, joka on suorittanut hänelle säädetyn liittomaksun. Eli juuri sinä!

Äänioikeutettuja ovat Tehy ry:n ammattiosaston jäsenet, jotka ovat läsnä ammattiosaston syyskokouksessa ja jotka ovat suorittaneet heille säädetyn liittomaksun.

Aikaisempaa kokemusta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa uudet toimijat tehtävään.

Ehdokasasettelu sulkeutuu 22.10. jonka jälkeen vaalilautakunta tarkastaa ehdokasasiakirjat ja laskee ehdokkaat. Jos ehdokkaita on asettunut enemmän kuin on täytettäviä paikkoja, suoritetaan vaalit
äänestyslippua käyttäen syyskokouksessa. Jos taas ehdokkaita on vähemmän kuin on täytettäviä paikkoja, kokouksessa voidaan täydentää
ehdokasasettelua. Vaali käydään kaikkien asetettujen ehdokkaiden kesken.