Kesälaitumilla! (13.7.2013)
Hyvää kesää kaikille ammattiosaston jäsenille, lomailkaa ja levätkää!
Tehyn liittokokouksessa on tänään tehty henkilövalintoja. Aiemmin tänään valittiin Tehylle uusi puheenjohtaja Rauno Vesivalo: http://www.tehy.fi/liittokokous/uutisia/?E23915023=/%40News/25049737 Tehyn I varapuheenjohtajaksi valittiin Marjut Mclean ja II varapuheenjohtajaksi Anna-Leena Brax: http://www.tehy.fi/liittokokous/uutisia/?E23915023=/%40News/25053263 Lisäksi valittiin Tehyn valtuuston puheenjohtajaksi Arvo Ammattitaidolle –ryhmän edustaja Pipsa Allén Raisiosta. Hän sai äänestyksessä 253 ääntä. Hänen vastaehdokkaansa Vapaat vaikuttajat -ryhmästä Vesa Maunuksela sai äänestyksessä 37 ääntä. Valtuuston I varapuheenjohtajaksi valittiin SITKE – sitoutumattomien ja keskiryhmän edustaja Riitta Korpihalla Iisalmesta ja toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Yhdessä eteenpäin –ryhmän Sari Auvinen Kemistä. Lisäksi kokouksessa valittiin Tehyn hallitus. Tehyn hallituksen jäsenten nimet löytyvät oheisesta linkistä, jossa olevasta PDF-tiedostosta löytyvät myös valittujen kotipaikkakunnat ja ammattinimikkeet. http://www.tehy.fi/liittokokous/tulokset/ Tehyn liittokokous jatkuu huomenna torstaina Helsingin Messukeskuksessa. Lisätietoja: Jaana Reijonaho tiedottaja Tehyn viestintä gsm 040 356 8409 jaana.reijonaho@tehy.fi
Tehyn liittokokouksessa valittiin tänään Tehyn uudeksi puheenjohtajaksi Rauno Vesivalo. Vesivalon toimikausi on liittokokouskausi 2013 -- 2017.
RSS ATOM